petak, 13. srpnja 2012.

Za početak jedan svježi,domaći hamburger




Život znači stalno mijenjanje.Težnju k nečem boljem...ponekad život znači prepuštanje svojim strastima i ispunjavanju želja,uzimanju vremena za sebe.
Ovaj blog mi je bio želja već dugo vremena ali znate kako je to sa željama...Ponekad se život ispriječi u ostvarenju...Ne,zapravo,nije ni to skroz istinito.Ponekad se sami ispriječimo ostvarenju svojih želja.Naši strahovi i previše razmišljanja mogu utjecati na to da postanemo samo pasivni promatrači svojih života. Gledam blogove iskusnijih kuharica i kuhara i njihove fotke i nikako da skupim hrabrosti da i ja uđem u društvo food blogera.I uvijek su tu bila neka opravdanja;te nemam svoju kuhinju;pa nemam pravu opremu za fotkanje ali...hrabrost je skupljena pa eto konačno i mene.

Volim hranu u svim oblicima i sve što je vezano za nju.Pripremu hrane,boje,teksture,okuse,mirise...moja perfekcionistička priroda fotografa posebno utječe na estetiku prilikom aranžiranja i fotkanja hrane.
Zato danas donosim jedan domaći hamburger,inspiriran postom djevojke sa bloga http://bite-my-cake.blogspot.com/ čiji blog pratim već dugo vremena.Lagano jelo,savršeno za ove tople dane.

Nažalost,posao i tempo rada u smjenama me ponekad spriječi da uzmemem dovoljno vremena da napravim sve doma,tako da su peciva kupljena u supermarketu.Bit će ispečena doma slijedeći puta :-)


Za pljeskavice mi je trebalo:
  • 850 g miješanog mljevenog mesa - otprilike 70% junetine i 30% svinjetine
  • 2 jaja
  • žličica crvene paprike
  • pola žličice čilija u prahu
  • 1 žličica peršina i kopra
  • 2 režnja svježeg češnjaka
  • cca. dvije šake krušnih mrvica
  • cca. šaka krupice
  • 1 žlica sezama
Pomiješao sam meso sa krušnim mrvicama,krupicom i sezamom i u to dodao jaja pa sve dobro izmiješao rukama...




   U to sam dodao papriku i čili,peršin sa koprom i istisnuti češnjak...

  


I nakon toga oblikovao pljeskavice rukama,malo uvaljao u brašno te ih ispekao u tavi.




Za umak sam upotrijebio:

  • 1 čvrsti jogurt
  • 2 jušne žlice punomasnog kiselog vrhnja
  • pola vrećice majoneze
  • pola žličice peršina
(nažalost slike pripreme umaka nemam budući da su gladuši vikali da se požurim jer su jaaaaako gladni)
Peciva sam lagano prepržio na tavi te sam stavio narezanu rajčicu i salatu kristalku.
 



Nadam se da ćete i vi iznenaditi svoje doma sa slasnim domaćim hamburgerima :-)
Dobar tek i uživajte i očima ;-)
S.








Broj komentara: 10:

  1. Napokon :) dobro došao u blog svijet :)) ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Od bloga prema zvijezdama! Ili od hamburgera? U svakom slučaju, dobar početak! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. izgleda odlično, sočno, ma fantastično! :) Dobrodošao u blog svijet ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo i ja ti želim dobrodošlicu u blogosferu. Za sad mi se sve sviđa, dizajn, preglednost, fotke su super.. tako da te pratim :)
    Odabrao si odličan recept za početak, ne mogu vjerovati da prije par godina nisam voljela jesti hambiće hehe. Jedino što meni to baš nije lagana hrana, ja se toga jako najedem i dobro udebljam :))).

    OdgovoriIzbriši
  5. razumijem potpuno kako si se osjecao; i meni je trebalo dugo vremena da se odvazim, pogotovo jer food bloggera danas ima toliko puno. no to nije ni vazno, vazno je da pises, kuhas i fotografiras i radis ono sto te veseli, a tko ce znati prepoznati trud i entuzijazam taj ce te citati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :-) ovo je pocetak.jednog dana se vidmo u Parizu kad odem na Cordon Bleu ;-)

      Izbriši
  6. Tamarin hamburger mi je već odavno na listi isprobavanja, pa nikako da stigne na red :) Izgleda odlično, mmmh!
    S guštom ću ovaj blog pratiti, dobro nam došao u blog svijet!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ich danke Dir.ja pratim i tvoj blog i imas zanimljvih stvari :-)

      Izbriši
  7. Hvala vam svima na lijepim rijecima i na pracenju.trudit cu se kuhati sve sto me zanima.i naravno popratiti to fotkama :-)

    OdgovoriIzbriši